Telenor klarer ikke installere bredbånd

Publisert: 16.01.2023

Ble oppringt av Telenor, tilbud om nytt bredbånd. Sa ja. Kontrakt digitalt godkjent 23/6. Fikk mld av installeringsfirma om avtalt tid for installering. Var noe feil med fiber i stolpen/ punktet vært så kunne ikke legge inn. Ny avtale om installasjon, nye folk, hadde ikke hørt om noe feil. Kunne heller ikke legge inn, ingen info fra Telenor. Ringte dem, kunne kansellere avtalen kost 4500.- Spørsmål er: Hvor lenge kan Telenor la meg "henge" i denne kontrakten før jeg kan kansellere kostfritt?

Svar:

Det avhenger av avtalens innhold, så der må du gjennomgå vilkårene på avtalen du har inngått med dem og evt. sende en skriftlig klage og evt. kontakte forbrukerrådet.

Med vennlig hilsen, advokat Ida Helene Braastad Balke

Del denne artikkelen: